[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 384: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3897)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3897)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4765: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3897)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4766: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3897)
Gokkastforum.nl • Toon onderwerp - Fruit Magic - Jolly Joker - Kings Club & Lucky Devil

Fruit Magic - Jolly Joker - Kings Club & Lucky Devil

Hier kun je trots je kasten/projecten laten zien

Fruit Magic - Jolly Joker - Kings Club & Lucky Devil

Berichtdoor Snowwie » 19 okt 2016, 20:29

Ik ben nieuw op dit forum, en zo te zien is dit forum niet zo heel druk. Maar desondanks wil ik graag mijn verzameling laten zien.

Deze vier gokkasten zijn voor mij de klassiekers die ik regelmatig speelde in de jaren 90 en begin 2000. Alle vier deze kasten zijn redelijk zeldzaam aan het worden.
De Fruit Magic en de Jolly Joker kom je nog wel eens tegen op Marktplaats, de Kings Club al aanzienlijk minder vaak, en de Lucky Devil is helemaal een zeldzame kast.

In elk geval, hieronder staan mijn filmpjes, een hoop gameplay maar ook attractie modes..

Snowwie

Re: Fruit Magic - Jolly Joker - Kings Club & Lucky Devil

Berichtdoor Kaasie » 05 jan 2017, 12:59

:)) :))
Kaasie
Site Admin

Keer terug naar Showcase